Friday, January 7, 2011

New Year..!!

shirt : baju wana merah +jeans
mood : sejuk je..(baru balik solat) haha..
menu : tgh ari ni, diet..haha..td da mam heavy bekpes..
lelagu : The Ramlees - Tanda Sayang

mcm da lewat je kn nk sebut psl taun baru..org len da basi, aku baru nk membebel..haha..bkn nk bebel pe pn..awal lg pe..baru 7.1.11..awal2..haha..taun ni aku mcm smangat sket je..mcm2 plan..insyallah, if ad rzeki, sume yg di rancang akn bjalan lancar..aminn..Azam?mm..azam aku yg taun lepas, alhmdllah ad yg da dpt..mna yg tak dpt, taun ni la kot aku nk try dptkan..taun ni mcm da tak blei nk byk men sgt ar..hehe..da tua da kot..eh, jap2..da 26 o baru 26?hehe..depend la..ad menda tu, kna pki 'da 26'..ad menda yg kna pki 'baru 26'..haha..pape pon, aku juz nk wish kwan2 aku sume, slamat taun baru..n to my luvie, luf u taun lepas, taun ni pon luv gak..haha..



Alhamdulillah..^^

0 comments:

Post a Comment