Monday, April 26, 2010

sabrina..anak bos aku..

time ngah2 serabut wat kje, time nk copy file kt pc sebelah, aku tjumpa pic ni..nma bdak ni sabrina..anak bos aku..sonok tgk dia.pic2 ni mak dia yg cap..hehe..aku trus amik n edit..so krenye petang tu tak siap gak la kje aku..nk siap cmne da asik sonot ngedit pic ni je..haha..ni la hasil dia yg dpt kte share ssma..
januh nk paksa dia pose..kta k.su (bos aku a.k.a mak sabrina) haha..ni la hasilnye..>.<" pic ni mke sedey tol..haha..kne pakse ngan mak dia tu kot..hehe..mlut pnuh nasi lg tu..>.<" kat pic ni wat 1st timenye aku pki surface blur..sje nk try..slalu pki lens blur ngan gaussian blur je.. pic last yg sempat aku edit petang tu..haha..pas tgk jam da nk dekat kul 7 n kje aku yg tak sempat siap lg, aku pospon dlu la pic2 len..kang aku share pic sblom n selepas..nk kasi korang idea part mne da aku edit..hehe..semekom..

p/s : haha..kat pic2 ni aku tak men fav tools aku, high pass..sbb mak dia cap pic ni time low light sket..then pic mcm byk noize..aku da try high pass kn, tapi mcm tak besh even pki low opacity..then aku decide nk men tone kaler je..

0 comments:

Post a Comment