Friday, January 21, 2011

luffffff..

shirt : baju wana merah + slack
mood : sejuk je..(baru balik solat) haha..
menu : tgh ari ni, diet..haha..td da mam heavy bekpes..(sme mcm post mgu lepas)
lelagu : Cinta Itu Buta - Armada

ari jmaat je trase nk update blog..haha..pdahal kje byk..aisey..lately kje mkin btambah..banyakkk oooo..letey2..tapi pape pon idup msti smile..n alhmdulillah sume mcm mkin better..id
up ni cmtu la..kdang2 kte kat atas..kdang2 kte kat bawah..hehe..mcm2 dugaan..idup plak, org ckp msuk kndang kmbing ngembek, msuk kndang rimau, mngaum..tp tp msuk kndang anjing, xkn nk nyalak kot..kn?haha..if tak, tade la peptah, bagai anjing nyalak bukit..ade kaitan ke?haha..ntah..jadah aku bebel ni.tade ar..kdang2 anjing nyalak tu bsing..pdal kte tak wat pape pon, tbe2 dia lalu, dia nyalak..kuattt..if ikutkan ati, nk je aku sound balik..tpi tu la..bodo kah aku nk bsing kt anjing tu..da nma anjing, msti ar dia nyalak..kn?kn?kn? tp if da smpi dia duk kncing, duk men berak kat umah..nk bia je?geram tu mmg geram..to tu la..pape pon juz sabo je la slagi blei sabo..malas nk keco2..kang keco, pnjang cite..bia je la..slagi sabo, sabo..if dia da stat mengigit, hahaha...dats it..!tu je la limit aku nk besabar..blei la aku nk rejam ngan batu smpi mati..hehe..da2..petang2 jumaat ni, sejuuuk kn la ati..hehe..kat bawah ni ad lgu beshhhh..aku dgr 2 mgu lepas kot..mcm besh je..indon kot ni..


Armada - Cinta Itu Buta
salahkah bila aku mencintaimu
dan berharap engkau kan jadi milikku
walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku

sayang ku mohon jangan tolak cintaku
jiwa ragaku ini hanya untukkmu
aku rela berkorban demi cintamu itu

biarlah orang berkata apa
manusia tiada yang sempurna
kuterima kau apa adanya
yang penting aku bahagia
..



0 comments:

Post a Comment